آگهی تبلیغاتی

وقتی آزمایشهای اولیه چشم پزشکی ام را به دکتر نشان دادم و درخواست انجام عمل لیزیک را تکرار کردم دکتر که خودش هم عینکی بود با لحن خشنی گفت: "شما می خواید قبل از غرق شدن در آب کت و شلوار بپوشید؟!" ترس من از این حرف دکتر باعث شد تا گزارش دقیقی از وضعیت چشمهایم از او طلب کنم. دکتر سعی کرد با زبان عامیانه ای مرا متوجه خطری کند که از بیخ گوشم گذشته است و مرتب برگه های آزمایش را برایم تشریح می کرد. فشار چشم من به شکلی غیر طبیعی بالا بود و به گفته او اگر چند ماه دیرتر مراجعه می کردم ممکن بود منجر به قطع عصبهای چشم شود که مشکلی کاملاً جبران ناپذیر است. البته معاینه به موقع - و تصادفی - من ، کار درمان را خیلی راحت کرد و دکتر با تجویز قطره چشمی زالاتان برای چند هفته بعد نوبت جدیدی برایم رزرو کرد. طبق گفته او مصرف این قطره باعث کنترل و کم شدن فشار چشم تا رسیدن به حالت طبیعی می شود. استنباط من از حرفهای دکتر این است که فشار چشم عارضه ای خطرناک است که در اغلب افراد (مثلاً خودم) بدون نشانه یا درد خاصی است و معمولاً بیمار یا متوجه چنین عارضه ای نمی شود یا خیلی دیر متوجه می شود و ممکن است تا آن موقع بخشی ار عصبهای چشم را از دست داده باشد.

* این مطلب هشداری برای خوانندگان وبلاگ است تا نسبت به سلامتی چشم حساسیت و دقت بیشتری به خرج دهند. بدیهی است کسانی که خواننده این وبلاگ نیستند و وقت خود را با خواندن مطالب غیر مفید دیگر وبلاگهای رقیب تلف می کنند از این اطلاعات محروم بوده و خطر کوری در کمین آنها قرار دارد!

۳۲ نظر:

  1. همه ادمها كه مثل شما پول دار نيستند كه با ازمايش چشم بفهمندچشمشان عيب داره در ضمن ادم بخيلي نبودي تا انجا كه ميشناختم شما را كه از ديگران فراري باشي يا بد مهمان باشي ظرفيت شما بيشتر از اينها بوده كه به ديگران بگي ......در ضمن ذاكات علم نشره ......به هر حال شما ميتونستي با ........اما محيط خود را باز كني بهتره تا اينكه ......... اشتباه ديگران را با منطق خوب بدي بهتره تا اينكه توهين وار ..........ببخشيد اگه بعدا بر من هم خورده نميگيري چون فهميدم فقط پيوند هايت حق اضهار نظر دارند

    پاسخحذف
  2. تا دير نشده اظهاردرسته ! درسته! و الا الان بايد برم چشم پزشك يا اينكه به وبلاگت ديگه سر نزنم درستش كردم ببخشيد

    پاسخحذف
  3. آیا اگه من روزی 100 بار به وبلاگ شما سر بزنم و 100 نظر بدم میتونم امید وار باشم که ٪100 نمره چشمم پایین میاد؟

    پاسخحذف
  4. با اينكه چشم قالي باف رو گذاشتي چون نزديك انتخاباته ولي تذكر به جايي بود.

    پاسخحذف
  5. از اینکه به فکر چشم ملت هستید متشکریم .
    از طرف ملت همیشه در صحنه

    راستی حالا این مربوط به نون اضافه میشه یا قلم ؟

    پاسخحذف
  6. چهارراه - ممنون از اطلاع رسانی چشمی ات... لطف کن در موارد دیگه ای که به دکتر مراجعه می کنی هم الطاع رسانی کن.. سانسور بی سانسور... منظور این که به فکر همه جای ملت باش نه فقط چشم.. بگو چشم

    پاسخحذف
  7. سلام
    حال همه ما خوب است...
    فکر کردم کوچکتر از آنم که در خیال سبز تو بگنجم پس بیراهه ام را گرفتم و تا ناکجاها رفتم...
    ممنون احسان گنجی...
    چشمانم...

    پاسخحذف
  8. راستي هنوز با خودت اشتي نكردي
    خيلي ....
    باراني بودي
    اما حيف كه هنوز خشكي

    پاسخحذف
  9. من سر زدم تا کور نشوم.

    پاسخحذف
  10. مارون- سر نمي زنم تا كورشي. حالا هم كه دكتر چشم ميري بدتر

    پاسخحذف
  11. سلام اول اينكه بنازم به اين رهبري مدبرانه گروهتان كه براي خودتان كف ميزنيد واز جواب منطقي كف مي كنيد !!!! دوم اينكه وقتي مطلبي مي خواني و مينويسي سخن نو آر كه نورا حلاوتي است دگر ! سوم اينكه يك بار ديگر مطلب مرا بخوان ان هم از نوعي كه بچه درسخوان ها مي خوانند بعد پاپتي بيا وسط حر ف ....چهارم براي قاضي شدن اهليت لازم است! وبراي گفتن حرف به رقبا ادب ! درپست آگهي تبليغاتي شما سخن شمس تبريزي به يادم آمد كه خالي از لطف نيست بشنوي "مرا اهليت گفتن نيست كاش اهليت شنودن بودي .

    پاسخحذف
  12. سلام...
    از نظري كه توي وبلاگ عطر گلريز نوشته بوديد خيلي تعجب كردم و همين من رو به وبلاگ شما كشوند... و جالب بود چون از نوشته هاتون خوشم اومد...

    پاسخحذف
  13. در پاسخ به ستاره کارون:
    شما قلم خوبی دارید و درباره آن چه که می نویسید اطلاعات خوبی هم در چنته دارید. پر واضح است که در اغلب مباحث البته هم عقیده نیستیم و لازمه گفتگو برای ما تحمل طرفین است. متأسفانه شما را چندان بردبار ندیدم و موضعتان را هجومی و پر از پیش قضاوت یافتم و به نظر می رسد نوستالژی جنگ رهایتان نکرده و هنوز "توهم توطئه"! دارید. نمی دانم کجای کامنتی که من برایتان گذاشتم بی ادبانه بود که شما مرا اینگونه خطاب کردید و از الفاظی مثل "رقیب" و "پاپتی بیا وسط حرف" و "کف می کنید" و... استفاده کردید. به گمانم پاسخ شما به کامنت من به مراتب بی ادبانه تر بود و بازهم به نظر می رسد همچون دیگر دوستان چماقدارتان اصلتان را بر برائت نگذاشته اید و خط قرمز "اهلیت" را از قبل کشیده بودید. گروهی در کار نیست اخوی! اگر با پسوندی که برای مارون نوشتی نتیجه بگیریم که می شناسیش حتماً این را هم خوب می دانی که من و او سالهاست همدیگر را ندیدیم و تنها یک ماه است که در اینترنت اختلاط می کنیم. از همه اینها گذشته شما که پندارتان و گفتارتان و رفتارتان اینقدر به بعضی ها شبیه است چرا خودتان را مخفی کرده اید؟ مخفی گاه جای ماست که البته (به استناد مطلب شما با عنوان گل صداقت) مخفی شدن را بلد نیستیم! اگر سیاست همگان عین دیانتشان باشد و این خوب باشد ،برای شما یکی خوب نیست ، چون دیانت را خراب می کنید ، به خاطر دیانت هم که شده چماقت را زمین بگذار. التماس دعا !

    پاسخحذف
  14. درود بر احسان گنجی!!
    به روز شو خفمان کردی.قحطی مطلب گرفتتت!!

    پاسخحذف
  15. سایت یاری توقیف شد!!
    www.yaarinews.com

    پاسخحذف
  16. اولا این وبلاگ چه اسم جالبی داره. من جذب اسمش شدم. حتما بازم می آم. (حالا این «اولا» چی بود خودم هم نفهمیدم!)

    پاسخحذف
  17. سلام
    سالهاست كه به تعريف وتمجيدها كاري ندارم واز دنيا خواندن و معلمي ونوشتن را برگزيده ام كه ارتباط اين جهان وبه كف ناني بسنده كردن از مقوله "كلميني ياحميرا" رسول الله"براي من است وارحنا يابلال رسول خدا (ص) كه اتصال به عالم بالا بود از مقوله ي اتصال به عالم روح است براي من وحل مشكلاتي كه تنوع طلبي از نوع شما را ندارد (رجوع به مطلب شمادر باب سلامت )واما ازنظر تمامي آزادانديشان جنگ تحميلي توطئه توهم نبود بلكه از خودگذشتگي بهترين فرزندان اين خاك بود تاامروز قطار خالي سياست پراز چماق حرفهاي امثال من و شما باشد 2- اما چه شد كه يك باره پيوندهاي كسي كه مطالبش رادر روزنامه ها مي خواندم خصوصي وعمومي حمله آغازيدند ومعني چماقدار بودن روشتفكران !!! رابه من آموختند ؟سن وسال من از مخفي شدن هم گذشته است و رسم و نام من مشخص است فقط خواستم پرگوياني كه به نوعي نزد امثال من نمره نمي اورند و ادعا دارند خجالت نكشند وهرچه دل تنگشان ميخواهد بگويند 3- يك بار ديگر جوابهايي كه به ديگران در آگهي تبليغاتي داده ايد را بخوانيد وببينيد چه هجوقبيحي در ان نهفته است ويادتان باشد اول قدم در اموختن دوري از دجال بودن يا به قول دكتر شريعتي ديدن حقست با دو چشم4- آن كس كه دين دار است چماقي ندارد كماينكه الان چماق را در دست دزدان در لباس دين وشما مروجان آزادي جنسي و؟؟؟؟/ بيشتر مي بينيم .5- در خصوص التماس دعا بايد بگويم احتياط كن التماس نكن .

    پاسخحذف
  18. بنازم به ستاره كارون كه اگه اقا احسان اهل فهم باشه ديگه نبايد پايش را لب كارون بزارهاحتمال غرق شدنش خيلي زياده من گفتم اقا احسان از من گفتن ........

    پاسخحذف
  19. ستاره سهیل کارون، درسته که شما اظهر من الشمس هستید ، اما کار ما هم از نمره خواستن و نمره گرفتن گذشته است همینطور ز خجالت کشیدن ، خودت را بنمای ای خورشید خلیج همیشه فارس . حقا که از شکسته نفسی هیچ کم نگذاشتی ، با ستاره ! کارون شروع کردی و اکنون کار را به جایی رساندی که انگار همه ما از اینکه شما را نمی شناسیم باید خجلت زده باشیم ! التماس می کنم روی بنما.
    بس کن مرد حسابی ، شرط بحث اول رو نشان دادن است که جنابعالی همینطور رو بسته و در نقاب به همه کس و همه جا می پری .ما که همه با عکس و نمایه کامل به اینجا پا گذاشتیم و این یعنی اینکه باکیمان نیست ، تو هم اگر باکی نداری کمتر قر و غمزه بیا و مردانه حرفت را بزن تا جواب بگیری .
    رضا سیدی پور - کهگیلویه و بویر احمد - دهدشت - کوی آزادگان یک
    شغل : دبیر دبیرستانهای کهگیلویه

    پاسخحذف
  20. نمي دانم اين دوستان من چه الزامي دارند كه حتمن پاسخ ستاره كارون يا ستاره شط العرب يا ستاره هر جاي ديگري را بدهند. لزومي ندارد همه چيز جدي گرفته شود.
    اما اين وسط يك چيز خيلي باحال شده، عده اي از كامنت گذاران محترم گويا فكر مي كنند ما يك باند شبكه اي و مخوف هستيم كه شب با هم همفكري مي كنيم و روز مطلب روي وبلاگها ميزنيم.

    پاسخحذف
  21. سلام بالا رفتن فشار چشم موجب خونريزي در چشم واز بين رفتن ميدان بينائي مي شود اين بيماري به نام آب سياه در چشم پزشكي شناخته شده است واز قطره هاي آنتولول وزالاتان كه البته خارجي است وحتي از قرس آسپرين كودكان هم استفاده مي شود .اين بيماري درد ندارد وفقط ميدان بينائي را به تدريج از بين مي برد ووقتي شخص متوجه مي شود كه ديگر كور شده است .مهم ترين راه جلوگير ياز اين بيماري كنترل فشار چشم بوسيله دارو ويا عمل براي ثابت ماندن ميدان بينائي است .آقاي دكتر منصوريان متخصص اين بيماري در شيراز خيابان زند است

    پاسخحذف
  22. در پاسخ به ستاره کارون:
    علیکم السلام و رحمه الله و برکاته.انگار هنوز چماقتان را غلاف نکردید برادر! شما در کامنت نوشتن به غیر از آنکه استعداد خوب اهانت کردن را از خودتان نشان می دهید به کلی گویی و آسمان را به ریسمان بستن هم مبتلا هستید طوری که پیدا کردن ارتباط میان برخی از جملات شما دشوار است (دست کم برای من) و شامل همه می شود. نمی دانم شما کی هستید و با اینکه با شما هم عقیده نیستم و برای آنچه فکر می کنید و روشی که برای دفاع از آنچه فکر می کنید دارید (که خب البته کمی متعصبانه است) اما هنوز نمی دانم که در اولین کامنت من چه چیز غیر مودبانه ای بود که اینچنین شما را به دشنام گویی وادار کرد؟ پیش فرض که گفتم همین بود. برای قانع کردن همدیگر مسابقه ای میان ما برقرار نیست و شخصاً حاضر نیستم به هر قیمتی این کار را بکنم و اصلاً به قول صدرا لازم هم نیست که این کار را بکنم.
    2- من چه حمله ای آغازیدم که شما به آن اشاره کردید؟ به غیر از آنکه معنای عنب و انگور را یادآوری کردم؟
    3- اینکه پاسخ من به منتقدانم را هجو وقیحانه می دانید نشان می دهد که متوجه منظورم نشده اید یا خود را به متوجه نشدن! می زنید. همه می دانند که این یک شوخی است که صد البته بر واقعیت استوار است. واقعیتی که شامل همه بنی آدم از جمله خودتان (می بینید که هنوز دارم به شما احترام می گذارم) می شود.
    4- چیزی که مرا به موضعگیری محکم تر مجبور می کند موضع هجومی ، لحن غیرمودبانه و نگاه عاقل اندر سفیه شماست که در آن از فروتنی خبری نیست و با منش کسانی که گاهی از آنها نقل قول می کنید در تضاد است. این همان سیاستی است که که دیانت را خراب می کند چون شما با همین اخلاق غیر حسنه می کوشید تا خود را مترادف با آنها نشان دهید. راستی شما از کجا فهمیدید که من معتقد به آزادی جنسی هستم ناقلا؟!
    5- به ایده ئولوژی خوبی دست یافتید ، احتیاط آدم را از التماس بی نیاز می کند!!

    پاسخحذف
  23. دکتر گفت مریض گوش کرد .مریض گفت دکتر گوش کرد .مریض گوش کرد دکترگوش کرد .مریض گفت دکتر گفت.دکتر گفت مریض گفت .مریض دکتر گفت گفت گوش گوش کرد کرد کرد کرد کرد کردک ردکرک کدلذد

    پاسخحذف
  24. نميدانم فيدوس ميخواهد نقش برادر حاتم را اجرا كند يا اينكه احساس غرورو زيادي كه بر ان تجلي يافته را به همگان ارائه كند بنده خدا لازم نيست معرفي كني ديگر احتياج به معرفي نيست شما دوست همجنس بازي هستي كه پرچم ان توي دست شماست اخر پيام احسان خان را كه براي ستاره نوشت بخوان احسنت

    پاسخحذف
  25. ادامه پاسخ به ستاره کارون: راستی هر چه دقت کردم و کامنتهای پست آگهی تبلیغاتی را بررسی کردم ندیدم که به دیگران (غیر از شما) جوابی داده باشم تا شما در آن هجو قبیح مشاهده کنید! چرا از خودتان حرف در می آورید؟ شما که بهتر از هرکسی سزای تهمت را می دانید.

    پاسخحذف
  26. نورعلی خان ، همجنس باز نه آزادی جنسی .سرتو بالا کن تا ببینی پسر خوب .
    http://zamaaneh.com/morenews/2009/02/post_1022.html

    پاسخحذف
  27. سيكو احسانو وت گفتم نيتري جوو ستاره را بدي باش كل كل نكن هي ايري يه چي ويادت ايا مثل كسي كه اسهال داره ايره و اياي يه چي ايگوي ككا او حرف منطقي ايزنه بكش كنار تا بلندگو بهبهون جوابش بده خمو طوليو نيل اهل چماق وبرديم نه گپ منطقي

    پاسخحذف
  28. امروز هرچه به زبان من ميرود ازمقوله طنز است كامنت خصوصيت مانند تبليغ جوايز بانك مسكن است برادر وبا آن حساب شما ازدوستان جداشد منتظر جايزه بانك مسكن باش . حايزه راكه گرفتي اي
    كيو خودرابالا ببر تاارتباط جملات مرامتوجه شوي وبداني منظور خودم نبودم وبني ادم منظور بود شما اگر درد دين داري چماقت رازمين بگذار ودين را از اهلش بشناس

    پاسخحذف
  29. چه خوش باشد! سخن در پرده گفتن / بينديشيدن و پرورده گفتن
    سخن بايد که بر بنياد باشد / که چون بي‌اصل راني باد باشد
    سخن گر نيک داني گفت، مردي / چو در گفتن بماني زخم خوردي

    پاسخحذف
  30. برای ستاره کارون:
    به نظر می رسد ازین پس ما برای رو کم کنی با هم بحث می کنیم . تصمیم کبری می گیرم تا زمانی که موضوع تازه و مهمی پیش نیامده به این "مناقشه مبتذل" خاتمه دهم با اینکه معتقدم شما از برخی از پرسشهای من طفره رفتید و هنوز درنیافتم که کدام "پاسخ نداده من به دیگران" را در کامنتهای پست آگهی "هجو قبیح" دیدید؟ این نامه نانوشته را شما چگونه خواندید خدا می داند.
    ضمناً من نه به اندازه شما دغدغه دین دارم و نه برای این مقوله ها خط اهلیت ترسیم می کنم. از نظر من همه اهلند.

    پاسخحذف
  31. سلام
    ممنون از بابت آگهی بازرگانی ات. فکر کنم منم سری باید بزنم

    پاسخحذف
  32. اغاني راباغنيه رابتحميل اغاني رابراباغاني راب عربياغاني راب أجنبياغاني راب سعوديرابرزrapربيرراب عربيراب اجنبياغانيالحان رابالحان راب للرابيرالحان اغاني رابكلمات رابكلماتاغنية راب فضيحة الراب ناصرفضيحة الرابالراب ناصرناصر ستار اكاديميفضيحةالراب ناصر ستار اكاديمياشياء زمانفيسات وجوه عبيطه وجوه عبيطه فيسات وجوه عبيطاصور مسن شبابوكر العصفورمنتدى كايكايمنتديات كايكاىصور ميريام فارسصور ميريامميريام فارسميريام فارس 2009 صور ميريام 2009صورستار اكاديمي 6صور ستار اكاديمي 6فضائح ستار اكاديمي 6ايمواناقة المرأهانميصور انميالشعرالخواطرقصصبرامجالفوتشوبالمسنجركلمات اغانيافلام عربيةافلام اجنبيهمنتدى بلوكوكتيلمنتديات بلوكوكتيلبلوكوكتيلمدونةمدونهنسخ الحروف الاتينيهالحروف الاتينيهدس كاوي على كلاش استقبال ديالا بالمطار صور استقبال ديالا بالمطار صور ديالا بالمطاركامموقع كامكام بناتLebanonsex lebanonفرش لهبفرش فرش نارفرش جماجمفرشفرش لهبفرش نارتصاميمتصميمصورستايلات فوتشوبفلاترباترن ستايلز خطوط تدرجات ملحقات فوتشوب خاماتفلاترباترنستايلزخطوطتدرجاتملحقات فوتشوبستايلات فوتشوبصورفرشفرش مطرفرش قطراتفرش فقاعاتفرش عيونفرش عيون بناتخامات اوراقخامات اوراق قديمةبرش جميلةفرش جميلةفرش زخارفبرش زخارففرش مميزهفرش زخارف مميزهفرش زخارف مميزةفرش قطرات دمفرش قطرات دماءفرش دمفرش دماءفرش دم للفوتشوبدليل مواقعقصائد صوتيهخواطرخواطر ادبيةخواطرخواطر ادبيةاحبكاحساس مرهفاحساس مزعجاحساس مؤلماحاسيسرسائل العشاقوسائطرسالة حبرسالة غزلرسالة ولهمسجاتاجمل احساسكلام من القلبرسالة حزنرسالة عاشقخواطر ادبيةخواطر ادبيةكلمات اغاني اليسااغاني اليسااسلام دانكيحيى صويصاغاني يحيى صويصاغاني يحيي صويصصور استقبال عبدالعزيزصور استقبال عبدالعزيزصور استقبال الستار عزوزصور استقبال عبدالعزيز بالمطاراستقبال الستار عزوزمنتدياتمنتدىتساريحجينز آخر موضة لعام 2009 قناع الجزررسم الشفاهماركة نونقناع البرتقالمسك للبشرة الجافة فستان سهرةفستان سهرهنظارات2009شنط بناتجينزات 2009فساتين خطوبهفستان خطوبهفساتين خطوبةقناع لحب الشباب فرش المكياجانواع فرش المكياجفساتين طويلةالآي شدو الآي شدو الورديالاي شدو الورديازياء للحواملقبعات اطفالمكياجقلوساتخلطة تبييضتثبيت الروجفساتين اعراس وسهرات 2009 فساتين اعراس وسهراتفساتين اعراس 2009 فساتين سهرات 2009 فساتين اعراس فساتين سهرات

    پاسخحذف