شعر دیدن

تصویر بالا پوستری است که چندی پیش برای جشنواره سراسری شعر زاگرس طراحی کردم. این پوستر پس از چاپ و انتشار ، با واکنشهای متفاوت و جالبی از سوی شاعرها و گرافیستها مواجه شد. برخی آن را کاری بی ربط و برخی دیگر آن را اثری خلاقانه پنداشتند. در این میان مخالفت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به خاطر رنگ قرمزی بود که در جام بلور به چشم می خورد.
(برای دیدن تصویر با کیفیت بهتر، روی آن کلیک کنید)

۳ نظر:

  1. در میان سکوت خبری و غیر حرفه ای ارباب جراید و اطلاع رسانی در استان ( که فقط در طول این چند سال برای انتخابات مطلب داشته اند) مرد هزار چهره در یکی از بخش های شهرستان کهگیلویه دستگیر و به زندان گچساران منتقل شد. نامبرده مدت 5 سالی است که مسئولیت یکی از سازمانهای خدمت رسانی در یکی از بخش های کهگیلویه را به عهده داشته و گفته می شود تا کنون مبلغ دو میلیلرد ریال اختلاس کرده. وی که گفته می شود با جعل مدرک سوم راهنمایی.. جعل مدرک دیپلم ... جعل مدرک پایان خدمت ...جعل فیش های بانکی به این جایگاه رسیده و گفته می شود با مدارک مستند و محکمی که وجود دارد به جرم خویش اعتراف کرده .... اما تاسف برانگیز تر از بی اطلاعی و عدم اطلاع رسانی ( آگهی نامه های استان ) احتمال دخالت افراد ذی نفوذ در مراکز.... بالاتر برای ماست مالی کردن ماجرا وجود دارد..

    پاسخحذف
  2. من نمیدونم نسبت شعر و شراب و آچار فرانسه چیه!؟واقعا میشه که صنعت رابط کتاب و شراب شن؟اگه بشه که همزیستی غریبیه!فرض کن تو یه دستت جام شراب باشه و تو یه دست دیگت آچار سرد و سنگین!چه توازنی بین دستات حس می کنی!؟

    پاسخحذف